Latem wizyta na lokalnych targach i bazarkach staje się obowiązkowym punktem w planie dnia. Nic dziwnego – tylko tam znajdziemy młode warzywa i świeże owoce, słowem sezonowe przysmaki. Z kolei podstawowe zakupy spożywcze dla domu robimy coraz chętniej w Internecie. Skąd taka zmiana?
Wybieramy zakupy online przede wszystkim dla korzystnych cen, oszczędności czasu i niezaprzeczalnej wygody. Do wirtualnych koszyków najczęściej trafiają odzież, obuwie, elektronika, sprzęt RTV oraz AGD, kosmetyki, prasa i książki.
Zaufanie wobec sklepów online wzrasta. Dowodem na to jest fakt, że coraz chętniej kupujemy w sieci produkty, które jeszcze kilka lat temu wybieraliśmy osobiście, jak np. żywność czy materiały budowalne. Na te pozytywne zmiany wpływa wiele czynników, jak szybkość dostawy, porównywalne koszty, ale także z całą pewnością rzetelność i efektywność w zakresie opakowania przesyłek.
Warto podkreślić, że bez względu na cenę produktów, ich wielkość, bądź budowę, uczciwość wobec klienta wymaga, aby zostały one dostarczone z dbałością o bezpieczeństwo oraz zachowanie ich jakości – mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający RAJAPACK Polska.
Zdalne kupowanie
Z pomyślnej koniunktury rozwoju rynku e-commerce oraz rosnącej świadomości klientów korzystają duże sieci supermarketów, otwierając swoje wirtualne oddziały. Zamówienia kompletowane są w oparciu o zasoby lokalnych punktów i dostarczane specjalną flotą kurierską lub czekają w wyznaczonym sklepie.
Jeśli zechcemy, nasze zapasy zostaną dostarczone pod same drzwi. Zakupy dla domu na cały tydzień nie muszą kojarzyć się już z kolejkami do kasy oraz długimi spacerami wśród półek. Z tego rodzaju udogodnieniem warto zapoznać szczególnie osoby starsze lub opiekujące się małymi dziećmi, dla których wizyta w sklepie to wyzwanie logistyczne.
Artykuły unikatowe
Wzrost zaufania do zakupów online sprzyja przede wszystkim mniejszym firmom – zarówno rozpoznawalnym markom, jak i prywatnym przedsiębiorcom, którzy dostarczają produkty rzadkie, trudnodostępne, własnoręcznie wykonane i przeznaczone dla ściśle określonej grupy odbiorców.
Rozwój segmentu e-commerce sprawił, że przez Internet możemy kupić artykuły unikatowe: domowe nalewki, miody z prywatnych pasiek, biżuterię handmade, oryginalną papeterię i wiele innych.
Rozkwit sprzedaży za pośrednictwem Internetu, a teraz także urządzeń mobilnych zainspirował branżą materiałów opakowaniowych do tworzenia produktów pozwalających bezpiecznie a zarazem estetycznie przesyłać różnorodne zamówienia. W sklepie rajapack.pl oferujemy ponad 2500 opakowań wysyłkowych dostępnych na drugi dzień po zamówieniu.
Propozycje są skrojone według potrzeb klientów prowadzących zupełnie odmienne biznesy. Nasi najwięksi klienci to firmy z sektora e-commerce o zróżnicowanym asortymencie, marki z branży elektronicznej, farmaceutycznej, reklamowej, a także firmy produkcyjne, logistyczne i kurierskie – mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający RAJAPACK Polska.