Dlaczego warto zainwestować w paczki z logo firmy?

6 min. lektura 12 lutego 2023

Wręczanie upominków w pracy to bardzo miły gest. Okazji może być wiele – urodziny współpracownika lub przełożonego, jubileusz, awans, pomyślnie zakończony projekt, święta Bożego Narodzenia (najczęściej). Oryginalny prezent – niezależnie od okazji – powinien być umieszczony w estetycznej paczce lub pudełku. Pracodawcy dbają, by na takich ozdobnych opakowaniach znajdowało się logo przedsiębiorstwa – to poświadczenie przynależności do jakiejś grupy zawodowej. Dlaczego jeszcze warto zastanowić się nad zakupem paczek z logo firmy?

Pozytywne relacje w firmie – najważniejszy argument

Pozytywne relacje w firmie to nie zasługa jednego eventu firmowego czy spotkania współpracowników. Takie sprawy buduje się latami. Najważniejsze jest wzajemne zaufanie, komplementy, premie, uczciwe podejście do siebie nawzajem. Upominki świąteczne w ładnie zaprojektowanych paczkach z logo firmy wpływają na budowę poczucia przynależności. Obdarowany pracownik wie, że jego prezent został ufundowany przed przedsiębiorstwo, w którym pracuje. Upominki świąteczne stanowią formę podziękowania za codzienny trud włączony w pracę.

Inna okazja, np. urodziny współpracownika, to jeszcze istotniejsza sprawa. Pamięć o urodzinach lub imieninach danej osoby wykazuje, że inni pracownicy mają do niej szacunek i czują sympatię. Obdarowany człowiek czuje się szczęśliwy i doceniony. Jeśli dostanie tego samego dnia prezent w pięknej paczce z logo firmy, na pewno na zawsze zapamięta to przedsiębiorstwo – nawet po ewentualnym odejściu z niego.

Promocja firmy – zachęta dla klientów

Torby papierowe z logo to najlepsza promocja firmy. Najczęściej znajdują się w nich gadżety firmowe, rozdawane na targach i eventach firmowych. Gdy postronne osoby zobaczą torbę z logo przedsiębiorstwa, zapamiętają je i – być może – będą chcieli skorzystać z jego usług. Marka takiej firmy stanie się bardziej rozpoznawalna na rynku, pokonując konkurencję.

Jeśli firma chce się dobrze zaprezentować, musi postawić na efektowne, stylowe, schludne opakowania z nadrukiem. Niewskazane jest obdarowywanie potencjalnych klientów nieestetycznymi, zużytymi torbami z logo. Coraz więcej firm patrzy także na ekologię, stając się nieobojętnym na troskę o środowisko naturalne. Widok papierowej torby prezentowej powinien być miodem na serce klientów. To znak, że dane przedsiębiorstwo jest nowoczesne i pozytywnie nastawione do zmian.

Paczki z logo firmy – bezpieczniejsza przesyłka

Wiele firm wysyła swoje produkty w paczkach, na których zazwyczaj znajduje się logo przedsiębiorstwa. Dzięki obecności wygrawerowanego lub naklejonego symbolu kurierzy będą traktowali przesyłkę z jeszcze większą ostrożnością. Możesz mieć wtedy pewność, że paczka dotrze bezpiecznie do adresata.

Dobrej jakości paczki (najczęściej kartony z tektury falistej) to uniwersalne produkty, które gwarantują ochronę zawartości. Im większy i cięższy przedmiot, który będzie w transporcie, tym mocniejszy i solidniejszy karton trzeba wybrać (najczęściej pudełka kartonowe 5-warstwowe i 7-warstwowe).

Kosze podarunkowe – najpopularniejszy upominek

Niegdyś najpopularniejszym upominkiem były bony i vouchery. Zdarzało się jednak, że nie spełniały one oczekiwań obdarowanych pracowników. Obecnie właściciele firm coraz częściej stawiają na bogate kosze prezentowe – to niemal zawsze gwarancja trafionego prezentu. Często znajduje się na nich dodatkowo logo przedsiębiorstwa (np. jako grawer na drewnianym pudełku) – jako podkreślenie, że upominek został ufundowany przez pracodawców. Obdarowany pracownik niechybnie poczuje się doceniony. Na długo będzie miał pozytywne skojarzenia z firmą, w której pracuje. Jeśli obdarowaną osobą jest klient, on również zapamięta markę i będzie chętniej sięgać po produkty lub usługi, oferowane przez dane przedsiębiorstwo.

W paczkach świątecznych i prezentowych znajdują się zazwyczaj aromatyczne kawy i herbaty, smaczne słodycze, drogie i nietypowe alkohole.

Torby papierowe z nadrukiem – idealne opakowanie na upominek

Personalizowane torby papierowe z nadrukiem (np. logo lub inną firmową grafiką, napisem) są bardzo popularne w ostatnim czasie. Warto zwrócić szczególną uwagę na papierowe wersje – ekologiczne, z możliwością poddania recyklingowi, często wielokrotnego użytku.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze torby papierowej z nadrukiem? Co warto o nich wiedzieć? Są one wybierane przez firmy, które lubują się w gadżetach reklamowych i prezentach okolicznościowych. Stanowią dodatkowy, pozytywnie odbierany element marketingowy. Gadżety reklamowe najczęściej pakuje się w torbach papierowych o kolorze brązowym, białym, czasem kolorowym. Prezenty świąteczne i okolicznościowe warto włożyć do eleganckich, śliskich, lakierowanych lub powlekanych, papierowych toreb z logo.

Opakowania z nadrukiem

Personalizowane opakowania mogą przybrać także postać kartonów, pudełek, toreb foliowych, worków foliowych, kopert wysyłkowych, kieszeni samoprzylepnych, skrzyni. Zdarza się, że nawet na niezbędnych akcesoriach do pakowania (taśma klejąca, dyspenser) pojawi się pięknie wygrawerowane logo firmy.

Koperty firmowe z logo – częsty wybór wśród firm

Choć nowoczesne technologie informatyczne nieustannie wypierają korespondencję tradycyjną z rynku, na razie nie ma się co martwić. Koperty firmowe wciąż odgrywają dużą rolę w branży opakowaniowej.

Standardowa wysyłka podpisywania dokumentów jest wymagana w przypadku podpisywania umów biznesowych na odległość. Często nie wystarczą same e-maile i skany.

Koperty firmowe wyglądają jak klasyczne koperty. Mogą być białe (najczęściej wykorzystywane), brązowe, czasem kolorowe. Często widnieje na nich logo firmy-nadawcy. Jak się okazuje, nadruki i tutaj pozostawiły swój ślad.

Jeżeli wysyłasz koperty firmowe, musisz pamiętać o kilku aspektach. Między innymi ważna jest wiedza, jak adresować koperty firmowe.

Jak zamówić torby papierowe z logo firmy?

Torby papierowe z nadrukiem można odnaleźć wśród asortymentu RAJA. W związku z tym, że są to personalizowane opakowania, nie odnajdziesz ich w samym sklepie internetowym. Musisz zadzwonić do RAJA lub wypełnić formularz dostępny na stronie. W formularzu wpisujesz rodzaj zamawianej torby, jej wymiary i kolor, gramaturę, informacje (zdjęcie) o indywidualnym nadruku.

Kolejny krok to rejestracja w serwisie – nie jest to jednak obowiązkowe. Musisz podać dane firmy (nazwę, adres siedziby i e-mail, numer telefonu). Następnie musisz oczekiwać na wycenę (24-48 godzin).

Wszystkie wymienione czynności są dowodem na to, że firma RAJA nieustannie zastanawia się, jak zoptymalizować fulfillment w e-commerce. Tutejsi pracownicy są zawsze gotowi pomocy. Jeśli klient ma jakieś pytania – nie tylko w zakresie zamówienia torby papierowej z logo – zawsze  na nie odpowiedzą. Wystarczy tylko, tak samo jak wcześniej, wypełnić formularz na stronie, napisać e-maila lub zadzwonić bezpośrednio do firmy.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *





 

Najpopularniejsze tematy