Zwykle to właśnie od logo zaczyna się historia identyfikacji wizualnej marki. Choć jest to element zaprojektowany najbardziej drobiazgowo, czasem irytuje klientów. Jak wytłumaczyć to zjawisko?
Nie jest tajemnicą, że logo marki to jej element rozpoznawczy, a także najskuteczniejsza reklama. Im bardziej zostanie utrwalony w świadomości, tym lepiej. Problem zaczyna się wtedy, gdy logo przytłacza użytkowników.
Zjawisko to szczególnie widoczne jest na przykładzie reklamowych kampanii outdoorwoych, obrandowania oprogramowania czy urządzeń mobilnych. Są jednak obszary działalności firmy, w których dobrze widoczne logo jest mile widziane przez klienta, a nawet ułatwia jego życie.
Oznakowany listonosz
Uroki oczekiwania na przesyłkę są znane każdemu. To właśnie w takiej sytuacji, gdy ważny list lub nowa para butów jest w drodze, w napięciu czekamy na listonosza.
Jeśli chcemy, aby przesyłka naszego sklepu była dobrze widoczna i rozpoznawalna, a nasz klient już z oddali mógł cieszyć się z szybkiej dostawy, zdecydujmy się na estetyczne metody obrandowania. Karton w kolorze marki, taśmy samoprzylepne z podziękowaniem za zakupy, etykiety z logo sklepu – różnorodność nośników i kreatywność projektu jest kluczem do nienachalnego oznakowania paczek.
Na stronie www.rajapack.pl samodzielnie wykonamy projekt taśmy z nadrukiem za pomocą modułu RAJAPRINT, natomiast oryginalne etykiety i kartony pomogą zaprojektować doradcy techniczni – wystarczy napisać na adres specjalne@rajapack.pl – mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający RAJAPACK Polska.
Dbałość o unikalny wygląd przesyłek to także inwestycja w bezpieczeństwo dostawy. Nadruk taśmy uniemożliwia ponowne zapieczętowanie paczki, dzięki czemu poczucie komfortu wzrasta zarówno po stronie nadawcy, jak i adresata.
Dbając w ten sposób o konsumenta, sklep wzbudza jego zaufanie, które w dalszej perspektywie może przekładać się na budowanie trwałego zaangażowania.