Rajaprint - narzędzie budowania marki

RAJAPRINT – nowe narzędzie budowania marki

1 min. lektura 05 grudnia 2017

RAJAPRINT to jedyny na rynku, funkcjonalny moduł dostępny na platformie internetowej firmy. Umożliwia on zaprojektowanie taśm samoprzylepnych z indywidualnym nadrukiem. Dla branży e-commerce usługa ta jest narzędziem pomocnym nie tylko przy budowaniu spójnej identyfikacji wizualnej marki, ale także przykładem personalizacji jej usług.

RAJAPRINT jest usługą całkowicie dopasowaną do aktualnych potrzeb przedsiębiorców preferujących zarówno tradycyjny model biznesu, jak i jego odmianę wirtualną. Nowy moduł wkomponowany w środowisko internetowej platformy www.rajapack.pl jest przyjazny dla użytkownika. Dokonując zamówienia, kontrahent korzysta z intuicyjnej i zaawansowanej wyszukiwarki, szczegółowych specyfikacji produktów oraz płatności online.

Bazując na bogatej ofercie marki RAJAPACK i dokonując prostych wyborów, konsument może samodzielnie zaprojektować kluczowy element swoich przesyłek, zwiększając tym samym ich rozpoznawalność. Rozmiary taśm, ich kolory, wizualizacja firmowych haseł, nadruków i logotypów – każdy szczegół podlega indywidualnej wizji klienta.

Ponadto użytkownik ma możliwość skonsultowania swojego projektu ze specjalistą firmy RAJAPACK. Taśmy okolicznościowe lub dedykowane klientowi to tylko kilka z wielu możliwości zastosowania modułu RAJAPRINT w celu budowania korzystnych relacji z grupą docelową.

Personalizacja gwarantuje również bezpieczeństwo przesyłek. Unikalny nadruk taśmy uniemożliwia ponowne zapieczętowanie paczki, dzięki czemu poczucie komfortu wzrasta zarówno po stronie nadawcy, jak i adresata. Dbając w ten sposób o konsumenta, marka wzbudza jego zaufanie, które w dalszej perspektywie może przekładać się na budowania trwałego zaangażowania.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *





 

Najpopularniejsze tematy