Za sprawą intuicyjnych wyszukiwarek, portali recenzyjnych i porównywarek cen klient w kilka sekund dociera do oferty spełniającej jego oczekiwania. Tym samym ma poczucie wysokiej jakości. Nic dziwnego, że klasa produktu oraz cena mają coraz mniejszy wpływ na budowanie doświadczenia zakupowego. Co liczy się dla klienta?
Obecnie decydującą rolę w budowaniu doświadczenia klienta odgrywają detale – zarówno te wyróżniające markę sklepu, jak i te wpływające na komfort zakupów. Tam, gdzie jakość oraz cena są podobne, znaczącą rolę odgrywają inne czynniki.
Lojalność klienta to suma doświadczeń
Klient ma na wyciągnięcie ręki dostęp do Internetu, z którego wybiera portale, fanpage oraz sklepy będące źródłem pozytywnych bodźców. Nie będzie przesadą twierdzenie, że klient jest w stanie dopłacić do zakupu po to, aby dokonać go w sklepie, który darzy sympatią. Aby ją zyskać, warto umocnić biznes w najczęściej ocenianych obszarach, czyli organizacji sprzedaży, kontaktu z obsługą oraz logistyki wysyłek.
W RAJAPACK do klientów docieramy kilkoma kanałami: za pośrednictwem sklepu online, telefonicznie, mailowo, przez live chat z doradcą ds. opakowań lub osobiście na spotkaniu z przedstawicielem handlowym. Synergia kanałów w połączeniu z ofertą stale magazynowanych 2 500 produktów i gwarancją dostawy w 24h zapewnia obsługę na najwyższym poziomie – wyjaśnia Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający RAJAPACK Sp. z o.o. i dodaje – Lojalność klienta wobec sklepu lub marki budowana jest na sumie doświadczeń zebranych podczas całego procesu zakupowego – począwszy od oceny w serwisie recenzenckim, a skończywszy na szybkiej dostawie.
Przesyłka z charakterem
Regularne i atrakcyjne promocje, bogata oferta produktów, wizerunek firmy w mediach społecznościowych – istnieje wiele narzędzi, które branża e-commerce może zastosować z korzyścią dla długotrwałych relacji z klientem. Atrakcyjne opakowanie oraz spersonalizowane oznakowanie przesyłki jest niedrogim sposobem na stworzenie dobrego wrażenia od momentu odbioru paczki przez ostatecznego klienta.
Usługa RAJAPRINT, oferowana przez firmę RAJAPACK i dostępna na stronie www.rajapack.pl, pozwala stworzyć kompletny projekt taśmy pakowej spójnej z identyfikacją wizualną marki. Korzystając z przejrzystego menu, klient może całkowicie samodzielnie dopasować każdy element taśmy – rozmiar, kolor i przede wszystkim sposób wizualizacji firmowych haseł, nadruków oraz logotypów.
W ten sposób użytkownicy mogą także zaprojektować taśmy okolicznościowe lub dedykowane klientom. Gotowy wzór można następnie zapisać. Kompatybilne ze sklepem www.rajapack.pl narzędzie RAJAPRINT umożliwia płynne przejście od etapu projektowania do procesu składania zamówienia. Szeroki wybór asortymentu, możliwość łączenia różnych rozwiązań oraz usługa personalizacji umożliwiają firmom bezpieczne i jednocześnie atrakcyjne dla klienta opakowanie produktów.