jak pakować perfumy | Blog Rajapack

Wysyłanie perfum: Jak pakować i przygotować zamówienie?

3 min. lektura 22 października 2018

Jeśli masz perfumerię lub sklep internetowy z kosmetykami, pewnie niedługo zauważysz wzrost ilości zamówień, ale czy zastanawiałeś się, czy masz odpowiednie opakowanie, aby wysłać perfumy? Czy jesteś przygotowany na zwiększoną ilość zamówień w nadchodzących miesiącach? Czy jesteś pewien, że Twój produkt jest odpowiednio chroniony podczas transportu i jesteś pewien, że jego rozpakowanie będzie spektakularne?

W Rajapack chcemy Ci pomóc, dając Ci klucz do sukcesu w pakowaniu, jednocześnie optymalizując proces przygotowania Twoich zamówień na perfumy. Należy zastanowić się nad dwoma aspektami: dostępnymi opcjami opakowań i tym, jak dodać odrobinę kreatywności do opakowania.

Możliwości pakowania dla wysyłki produktów perfumeryjnych

Opakowania dla sklepów kosmetycznych, perfumeryjnych online muszą łączyć bezpieczeństwo, ochronę i estetykę. Ponadto zaleca się łatwy montaż, aby zaoszczędzić czas przy kompletacji zamówień.

Z Rajapack proponujemy Państwu trzy rodzaje pudełek do wysyłania perfum, które spełniają wszystkie te warunki:

  1. Możliwość dopasowania opakowania do wysyłanych perfum

Opakowanie z folią stabilizującą jest doskonałym pomysłem dla wysyłki perfum, ponieważ jej wyjątkowo elastyczna folia dopasowuje się do wszystkich kształtów. Opakowanie jest wykonane z tektury falistej 3-warstwowej oraz wyposażone w wewnętrzną wkładkę z tektury w połączeniu z folią PE 40 mikronów. Dzięki swojej konstrukcji stanowi doskonała zabezpieczenie dla delikatnych przedmiotów. Produkty są całkowicie unieruchomione i zabezpieczone przed wstrząsami i wibracjami. Zobacz poniżej, jak wygląda w praktyce:

  1. Pudełko składane z satynową wstążką

Dzięki eleganckim pudełku z satynową kokardką, zrobisz różnicę wysyłając perfumy. Opakowanie jest bardzo  praktyczne, składane poprzez naciśniecie boków. Wykonane są z kartonu o gramaturze 320 g/m2 o błyszczącej fakturze, całość wieńczy ozdobna satynowa wstążka. Klient odpakowując przesyłkę na pewno na długo zapamięta Twoje opakowanie.

  1. Pudełko ozdobne zamykane na magnes

Dostępne w trzech rozmiarach i kolorach (biały, czarny i czerwony) pudełko na magnes to elegancki i bezpieczny sposób na wysyłkę ekskluzywnych produktów. Wyróżnia się błyszczącym wykończeniem i łatwym sposobem otwierania, które sprawi, że otwieranie np. przesyłki z perfumami będzie jeszcze przyjemniejsze.

Opakowanie jako wartość dodana przy wysyłce perfum

Kiedy klient kupuje perfumy w naszym sklepie e-commerce, zazwyczaj czeka na zamówienie z wielkim entuzjazmem, ponieważ jest to przedmiot, który zamierza dać innej osobie… lub sobie. Poprzez opakowanie możemy zapewnić konsumentowi jeszcze bardziej pozytywne doświadczenie zakupowe. Zapewniając wartość dodaną opakowaniu przy wysyłce perfum, równolegle pracujemy nad wzmocnieniem wizerunku naszej marki.

Źródło zdjęcia wyróżniającego: unsplash.com/pixabay.com

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *





 

Najpopularniejsze tematy