Koperty firmowe

Koperty firmowe, koperty do wysyłki


Wysyłka codziennej poczty i dokumentów biurowych wiąże się z użyciem kopert w różnych formatach. Wysoka jakość kopert firmowych gwarantuje bezpieczeństwo korespondencji podczas transportu. Przedsiębiorcy powinni zwrócić uwagę na koperty firmowe, które stanowią istotny element identyfikacji wizualnej danej firmy.

Rodzaje kopert firmowych


Istnieje wiele podrodzajów kopert firmowych. Niezależnie od typu każda z nich powinna być wykonana z najwyższej jakości materiałów. W ofercie RAJA można odnaleźć kartonowe koperty firmowe w różnych formatach. Możesz zatem przebierać między:
  • kopertami DL samoprzylepnymi,
  • kopertami B4, C4, C5, C6, E4, B5, B6,
  • kopertami z okienkiem,
  • papierowymi kopertami.

Czym charakteryzują się poszczególne koperty firmowe?


Koperty firmowe, jako zbiór pomniejszych opakowań na listy, pełnią funkcję reprezentatywną. Ich podrodzajem są m.in. trwałe, eleganckie, ekonomiczne koperty papierowe. Wykonanie z popularnego papieru kraft powoduje, że dane opakowania są stuprocentowo bezpieczne dla środowiska.

Ciekawymi rodzajami kopert firmowych są także koperty DL, wyposażone w charakterystyczny pasek samoprzylepny. Warto zwrócić uwagę na nietypowe koperty z rozszerzanym dnem, które stanowią alternatywę dla małych i lekkich paczek. Koperty z okienkiem natomiast mają charakterystyczne okienko adresowe, które ułatwia i przyspiesza adresowanie kopert.

Koperty firmowe jako element identyfikacji wizualnej firmy


Każdy przedsiębiorca chciałby, by jego działalność gospodarcza rozwinęła się i przynosiła zyski. Konieczne będzie zatem pozyskiwanie klientów. Konsumenci szybciej zapamiętują firmę, gdy wyróżnia się ona czymś nietypowym – m.in. logo, stroną internetową, sprzedawanymi produktami. W ramach identyfikacji wizualnej buduje się wizerunek marki, wykorzystując do tego symbole, kod kolorystyczny, elementy graficzne. Koperty firmowe – wbrew pozorom – również mogą stanowić bardzo ważny element identyfikacji wizualnej danego przedsiębiorstwa. Personalizowane egzemplarze zawierają logo, kolorystykę, motywy graficzne, czcionki – wszystko to powiązane z rodzajem działalności.

10 prod.
Sortuj: Trafność: największa